Siis kyllä maittoi nousta mahtavien seitsemän tunnin yöunien jälkeen ja ryssiä aamubussiin pää kolmantena silmänä. Pitää näemmä nyt vaan totutella järkevään unirytmiin joka ei koostu yhdentoista tunnin pelisessioista ja muusta järjettömästä rumbaamisesta aamuöisin. 

Jätin työelämäluennon väliin koska a) halusin nukkua ja b) hehe mikä työ, mikä elämä xDDdDdD ei koske mua!1!1 Ei kenelläkään näyttänyt olevan mitään sitä vastaan että olin poissa joten sama se sitte. Sitten olikin herttaista RYHMÄTERAPIAA joka on synonyymi luciferin suorittamalle hitaalle mestaamiselle samalla kun Nicholas Cage ejakuloi päällesi koska hjfhsdjahdsjgh---- ne on oikeasti jotain VAMMAISIA with all due respect mutta VAMMAISIA ja olin ihan gasp VAMMA-----  you get the point.

Okei, porukka oli ihan siedettävää, kuten ilmaisin äidille pitkin hampain mutta sori jos en nyt tuntenut suurta sydänten yhteenläikehdintää niiden ylipainoisten onnettomien alkoholisoituneiden nuorien kanssa. Okei, jotkut oli vaan ylipainoisia ja toiset vaan alkoholisoituneita.

Yritin köyhillä sosiaalisilla avuillani aloittaa jopa keskustelua (!) erään nuoren naisihmisen kanssa ja jotenkuten näin: 

"HNGHN mä sain sen käsityxen että sä harrastat hevosia"
"Joo käyn tuolla ja tuolla tallilla tms tms :) :) :)"
"AI JAA KIVA MEILLÄ ON HEVONEN ÖH PITÄÄ MENNÄ"

jos meistä nyt ei tullut ylimpiä ystäviä niin en hämmenny. Tän nöyryytyksen jälkeen söin lounaaksi raejuustoa ja pakenin kuntoutuskeskuksen kirjastoon, jonka ohi oli kävellä koska se näytti lähinnä pimeältä saattokodin vierashuoneelta. Siellä oli kaxi kirjahyllyä, ja kirjatarjonta huimasi jopa minun kaltaistani lukutoukkaa!!!

- Kolme raamattua, pari kirjaa lähetystyöstä

- Viisi Harlekiinia (Syöpäisen orpokeskosvauvan koettelemukset, Imelä Tohtorilempi, Rakkauden suklaiset tuulet, Onko Hän Se Oikea tms) 

- Kuusisataa Valittujen Palojen Kirjavaliota

- Tuulen Viemää

SIIS. Luin vihaisena Mary Higgins Clarkin lyhennelmää sitten yhdestä Kirjavaliosta ja kyräilin ohikulkijoita. Jos kauhu ja inho ei tapa mua kuntoutuksessa, tylsyys tekee sen. Aktiviteetit on katsoa Sherlock Holmesia telkkarista, pelata biljardia, tuijottaa seinää. Harrastan lähinnä jälkimmäistä.

Lisäksi mun ja parin muun nuoren hylkiön lisäksi paikalla on vain lihavia keski-ikäisiä, jotka puhuvat juoppohulluuskohtauksistaan tai siitä miten heitä puukotettiin! Valtava hämmennys on tunnetila mikä mulla on päällimmäisenä koko ajan.

 

Tulin kotiin tekemään pannukakkua, mutta sitä ennen onnistuin eksymään metsään noin 200 metrin kotimatkallani. Tiellä minkä varrella ei ole metsää. Puoli tuntia hiihdettyäni pitkin tantereita aloin jo epäillä etten IKINÄ pääse kotiin. Sitten eksyin vanhainkodin pihalle ja ryssin joidenkin mummojen ulkoilualueen läpi, juoksin takaisin metsään ja tätä toistettuani hetken löysin kotoisan Siwan pihalle.  Olin niin järkyttynyt tästä eksymisestä etten enää uskaltanut lähteä citymarkettiin vaan ostin vehnäjauhot ihan vitunkalliista mutta turvallisesta Siwasta :(

Tulin himaan, sain itkuisen menkkaraivarin ("YHYY LIKASIA ASTIOITA MÄ VIHAAN KAIKKII!!1"), tiskasin, väsäsin pannukakun ja päätin etten poistu kotoa MIHINKÄÄN. Pannukakkukin on ihan käsittämätön lötkömötkö joka teki ties mitkä Vatnajökullit ja kasvoi tulivuoreksi. Mutta maku on hyvä tai sitten mulla vaan on ihan järkyttävä nälkä. 

Huomista innolla odotan, jos vaikka lukisin sen Orpolääkärivauvarakkauden tai jonku muun ihanan löperön rakkausromaanin.

 

- Peemu 

 

Tänään vitutti: 

- Keski-ikäiset mammat 

- Koiranpaska

- Lääkärintarkastus


Tänään googletin: 

- Moka pala

- Panu kaku 

Yritin siis etsii ohjeita ja jotenki vähän kirjaimet jäi vajaiks :(